Varmt idag o varmt framöver hoppas jag =)

Jaa, då sitter man här igen.. Väntar på ett trevligt besök..
Bea är borta en sväng, men hon kommer snart igen..
Lilleman sover o Cevva o Bella är på förskolan =o)
O Magnus jobbar...
Så så det läget ut just nu..
Nästa torsdag ska jag se min älskling =o) *överlycklig*
Jag kommer ju gråta så det står härliga till..
O sen, vad f*n ska du där o göra?? Han är min fästman, han har friat, jag ska bli hans fru. Lämna oss i fred. Du gör dig själv en mega-tjänst då.. ;o)

Men men, jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer nu, men det kommer förmodligen mer lite senare.

Ha det gott allesammans..

Puss puss




Hej igen!! Nu sover dom små, utom Cevva, han spelar på sitt DS *sötnöt*
Bea duschar..
Hihi, tittade precis på "Benjamin".. *kanon-kul* Faan, vad go den killen är.. Diggar han som faen..
Idag damsög Bea.. O tändaren försvann.. haha.. typiskt hon att göra en sån grej *älskar*
Annars idag - Kassi var här.. *nice* O Annika med *styrke-kram på dig vännen*
Satt o snackade en hel del. Alltid trevligt att prata med folk hihi
Imorgon ska vi till Eurostop. Handla hem lite mat.

Skriver nog imorgon igen...

Ha det najs.. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0