Regn & Sol

Ja, som ni vet så är jag inte längre boende i oskarström, utan nu bor jag i halmstad hos min älskade Bea m. barn. *Love that family*
Så mycket som dom har ställt upp på mig har ingen annan gjort. Jo, Håkan kråkan o Cicci pissi ;)
tack för att ni finns mina underbara vänner. utan er hade jag inet klarat nånting. Ni har fått mig att verkligen bli stark i mig själv. Tillsammans klarar vi det här.
Flyttade hit i tisdags o det har varit skit-bra sedan dess.. Bara flummat o haft ällmänt trevligt.. Håkan o Andy var ju här kvällen till valborg. haha.. dom är ju som dom är när dom är på lyret.. Själv satt jag med min lilla cider hela kvällen.. Tänk er asså.. En enda cider på en hel kväll,  o då drack jag ändå inte upp den.. hahahahahahaha

Igår kväll sfick jag sitta bredvid Casper när han skulle somna i över en timma, o när jag kom ut i tv-rummet så satt Håkan o Andy i soffan.. Lagom trött så jag var inte på det bästa prat-humöret.. haha.. *sorry mina vänner* Men ni vet att jag älskar er.

Glidarn ja.. vad ska jag säga.. Grattis till huset.. =o) Verkligen kul. Men tråkigt att det är så långt borta, då kommer vi ju inte att ses så ofta =o(

Bea Bea Bea - Love you my sis.. Du är min bättre hälft =) BEATCH,,, ;o)

Inga bilder för min det på bdb då jag inte kan lägga in mina bilder på en dator eftersom jag inte har ngn dator.. =o( Så ni få r allt vänta på dom..

ha det bäst tjo stim..

Kommentarer
Postat av: Sannah

Vill du ha en ny design? Gillar du den som finns i inlägget min blogg? Kika in hos mig och lägg en kommentar, så kanske du får den :)

2008-05-02 @ 13:31:35
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0