Flytt m.m


Ja då blir det flytt nu då..
Har flytta lite saker idag så imorgon blir natten i den nya bostaden..
Kommer nog att gå ganska så bra hoppas jag.
Men jag kommer saknar mina fina älsklingar *snyft*
Tack så mycket gumman för att ni ställt upp så för mig o Casper.
Vänner som ni växer inte på träd.
Älskar er så mycket.
Men jag kommer att vandra till er så ofta jag bara kan.. Inte långt ifrån varandra ju =o)
Ska till hudläkaren imorgon med lilleman. Så man får veta vad sjutton dessa utslag är för något. Stackarn, kliar ju på han. Usch, min lille älskling..
Men det ska nog försvinna med snart hoppas jag..
Jobba på tisdag. Ska med bli kul.
Ska få in Casper på ett natt-dagis med så man kan jobba kvällar o helger.
Så det ordnar sig med ;o)
Men nu ska jag o HeligaBea titta på Morgonsoffan. Björn Gustafsson är ju med =o) Hihi. Love That Guy

Så ha det nice.
Skrivs ngn annan dag.

....PÖSSEN PÅ ER....

Kommentarer
Postat av: AbsoluteBitch

Men nu e du väl förvirrad. Hudläkaren ska du ju till på måndags gummsi =) Ja du klart man ställer upp förväntar mig ju samma stöd tillbaka sen ;-) Pöss pöss Jag älskar dej!!!!

2008-05-21 @ 23:54:05
URL: http://absolutebitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0