Bara tjo o stim =o)

Idag.. Så har Casper o Bella varit dom mest skrikigste barnen jag varit med om *fniss* Vi kunde inte göra nånting här. Sötisar o lika som bär då dom skriker o går efter varandra. Dom ska ju tvunget skrika på samma ställe =o) Älskar dom exakt lika mycket ändå.

Idag annars: Bea o Magnus var på dop med Yasse o Cevva.. jag var hemma med Casper o Bella. Håkan var här med. O Bella sover ju som vanlig ca tre timmar på dagen. =O) Önskar Casper med kunde göra det hihi.

Sen var vi ute på gården o lekte o busade i sanden, o käkade pizza ;o) *mumma*

Oo sen gick vi allesammans upp o tjötade lite, sen åkte Magnus till jobbet o lämnade samtidigt av Håkan hemma hos sig.

Haha, satte jag o Bea igång med våran små skratt-anfall.. Vi skulle färga håret på oss.. O jag skulle ha två olika färger.. Där satt jag med PLAST-FOLIE mitt framför ansiktet =o) O vi skrattade lagom mycket för att få ont i magarna senare. Eller ja, Bea fick ont i magen, eftersom det var ju bara jag som flummade *som vanligt*
Synd vi inte fick med några bilder på det ;o) Men håret på Bea blev fint, man ser inte så stor skillnad på mig, *tror jag* Bea säger att det gör man visst det.. Så så var det med den saken..

Kollade på reprisen på "barnmorskorna" med, o jag blödig som jag är, satt ju nästan o lipade, men när jag sneglade bort mot Bea så såg jag faktiskt att hon med blev himla blödig.. Så klaga inte på miiig!!!

O då ska vi inte snacka om Bea o Alexandra!! Vet ni vad dom gör nu?? Jo, dom sitter o bajsar!! O jag o Ulla får sitta här o klämma på.. Vi är alltid bajsignödiga samtidigt. Vi får mensen samtidigt. Vi säger saker samtidigt. Vi är hungriga samtigt. Allt vi känner o gör är alltid samtidigt. Nu börjar det bli lite skämmande för oss =)
Jag är ju lixom den där rena tjejen som typ sitter i kors med benen på dass ;o) Men Ulla, jo, hon bara sitter o klöker för lukten o tycker det är as-kul varje gång det "ploppar" Typ!!!

O den där Ulla, hon slåss fan hela tiden.. Trött jag blir asså. Snart får hon en j*vel tillbaka, o det kommer sluta med att det är vi båda som stuper i backen..

"Äsch Lotta!! Håll käften!!"

Ser ni???!!!??!!  Heeela j*vla tiden.. *suck*

Men det bjuder vi på..

Nu ska Bea o Alexandra ut o röka så vi får väl följa med ;o)

Puss o haj.. see ya..








Jag hörde på tv en man som sa till sin far : " En faders kärlek ska vara villkorslös!!"

Kommentarer
Postat av: kassi

wooow vilken dag :P hehe

2008-05-05 @ 08:20:57
Postat av: Linnea

Ni är ju helt väck!!! *asg*

2008-05-05 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0