wieeeehaaa

Idag Var lilleman hemma från dagis (tyckte jag var skönt), för vi åkte in till stan för o träffa Bea <3 o barnen <3 *älska*
Vi gick runt lite o kikade på fräcka grejer =) Sen åt vi, mums. Var ju EVIGHETER sedan man åt på McDonald's. Så det var vi värda tycker jag (eller vad säger du gumms ;-))
Sen åkte vi tillbaka till Bea o drack kaffe, då hade min älskade karl hunnit dit. Haha, jag o Bea fick värsta skratt-anfallet. =) =) hoho
"Jag ska bara hitta ställningen.... Till vibratorn" hahahaha *asgarv*
Så nu är vi hemma igen i lilla mysiga lägenheten o lilleman sover o älskling tittar på So You Think You Can Dance. Hehe. ganska kul o titta på hur folk gör bort sig =)
Ska titta på film ikväll =) Alvin And The Chipmunks (fett-bra film haha)

Ha det bra bästa folket...

O... Det var kul o se dig idag ;-)


PÖSS PÖSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: k

tyckte jag desamma du=) roooooligt å träffa cappe åsso=)puss

2008-03-25 @ 21:54:44
Postat av: AbsoluetBitch

Ja du den ställningen ha ha ha.. Eller den andra ställningen när vi va på balkongen va ganska bra med... Ja det va gott med MC idag. Barnen tyckte ju det va skoj med hihi.. Pussen pussen

2008-03-25 @ 21:54:58
URL: http://absolutebitch.blogg.se/
Postat av: AbsoluetBitch

Hihi jag och K e nog samma person hihi vi postade kommentarerna samtidigt hihi ;-)Nu vet jag va du gör samtidigt som mig he he..

2008-03-25 @ 21:56:07
URL: http://absolutebitch.blogg.se/
Postat av: k

tror de med ja hehe

2008-03-26 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0