*~*tisdag*~*

Lämnade lilleman på dagis o höll på att halka ihjäl mig, hehe.
Tur jag hade vagnen o hålla i =)
Fast på tillbka vägen var det lite mer vingligare, då var det bara kopplet på Pumba som jag hade i handen.
Men jag kom hem hel iallafall =) O det är ju det som är huvudsaken.

Ska hämta knodden vid tre igen o lilla hönan kommer vid ett så idag blir det fullt hus he he.
En gammal kompis ska ju med komma o hälsa på =) *kuligt*

Annars idag så sitter jag nog mest o tänker.
Jag tänker på gamla saker som man kunde få ogjort o hur många saker jag skulle vilja ändrat på.
Sagt ifrån när jag var liten o satt gränser för hur långt någon kan gå mot mig.
Tänk så bra allt hade vart idag då =)
Men som sagt, det är ju bara önsketänkande o det är lagt på hyllan redo för tyna bort.
Jag har desutom inte vart världens bästa människa o jag står för de fel jag gjort, men jag är inte stolt över de.
Usch, som man har levt igentligen.
Men jag tror att tack vare det så är man mer försiktig o de man väl bryr sig om vill man ju helst varna om man märker onåd.

Nä, nu får jag sluta sitta här o famla med tankarna =)

Ha det gott.

Jag kanske skriver lite mer senare

Kommentarer
Postat av: k

jag vet va du menar..åå jag tror dig=)

2008-03-18 @ 12:46:58
Postat av: AbsoluetBitch

kram på dej gumman!

2008-03-18 @ 13:25:27
URL: http://absolutebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0