Snö-dag

Trodde snön hade slutat för detta halv-året.
Men ack vad fel man kan ha.
Vaknade i morse o kom ut i tv-rummet efter att lilleman väckte mig med en penna i handen o helt ner-målad, o vad fick jag se? Jo, om inte värsta snö-kaoset *suck*
När ska det sluta?
Man skulle flyttat utomlands där det är sommar året runt.
Jag älskar ju sommaren.
Vill ha sommar nu ju.
Stora snö-flingor faller från himlen o jag bara suckar.
Roligt för barnen visst, men för oss som verkligen *hatar* snö måste dras med att klä på dom små o gå ut för att få dom aktiverade i den roliga snön.

MEN
Idag blir det bara en lugn dag, hoppas på bättre väder.
Busa med lilleman o bara softa i varma lägenheten. Alltid gott =)


Så nu får ni ha det så super o gå inte ut o halka ;-)


Bye bye tjipp tjipp


Kommentarer
Postat av: AbsoluetBitch

Älskar snö!!!!!! he he he he

2008-03-17 @ 11:27:27
URL: http://absolutebitch.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, det är ingen fara! :-D Det är inte lätt när de är små :)

2008-03-17 @ 21:45:40
URL: http://madelene1986.blogg.se
Postat av: Madde

Jag hjälper dig gärna Dock har jag många som vill ha hjälp nu! Och det är trots allt på min fritid jag gör detta så jag måste ta 50 kr / header (tar 1-2 timmar att göra) och sen extra om du vill att jag fixar med annat på din blogg. Maila önskemål, bilder & den text du vill ska stå till mig på: [email protected] Krams!

2008-03-17 @ 21:48:24
URL: http://madelene1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0