Hm, flytt igen.. Hihi.. sååå kuul =D

Är hos Bea nu =) Ska sova här inatt för jag ska på en utbildning imorgon, så hon ska kolla casper under den tiden ;o) Tack min älskade vän. Vänner som du växer verkligen inte på träd.. Ma Bejb. Så som du ställt upp på Casper o mig är det inte någon som ens skulle få för sig att göra.. Inte någon annan ;oP

Osså har jag då fått en lägenhet =) Såå glad för det. Min egna lägenhet, bara jag o Casper som bor där, helt själv, hela tiden. Så glad att jag har dig min älskade plutt. Du förgyller verkligen mammas liv. Utan dig, ingen Lotta <3<3<3
Inflyttning sker den första =D Så det blir mycket då, hihi, Caspers födelsedag den tredje med. O då ska det firas. Min älskling blir två år. O mammas tårtor är såklart bäst, o dom får du äta hur mycket du vill. (men bara på din födelsedag ;o)   ) 

O nu sover han. Älskar att ta hand om mitt barn. Hos mamma får du alltid plats. Oavsett vad som än händer o sker, så finns du alltid hos mig. O det är det som gör att min dag går framåt. Tänk, vakna på morgonen o det första man ser är ens bebis vackra ansikte =D En lycka som är obeskrivlig.

Nåja, nog tjatat om det.. Ville bara bevisa för folk att min kärlek till mitt barn går inte att beskriva i ord, hos mig finns han alltid, o jag finns alltid hos han. O kärleken jag har till Bea m. familj... Herreguuud... Ni anar inte, När jag hade det som jobbigast, kom ni o ställde upp, utan ens frågan, öppnade ni era armar för oss o lät oss bo hos er. Lite trångt, men finns det hjärte-rum så finns det stjärte-rum ;o)

Ha det gott folks!!!

Puss puss på er.. <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0