Lugn o ro

Vad vore världen i sin glans, om inte du fanns?
Mamma älskar dig lille plutten.

Nu sover Casper, jag tittar på tv o sitter här med.
Inte ofta man har tid till en dator. Men what the heck.. Att sitta vid en dator är ju inte vad livet går ut på.
Nä du. Jag sitter hellre här, o myser i soffan o busar med min lill-pojk.

Nu har allt äntligen börjat lösa sig =) Casper träffar sin pappa en helg i månaden.
Tre o ibland fyra veckors mellanrum tycker jag personligen att det är lite långt emellan. men men, det går framåt iaf =)

Annars händer inte så mycket. Sjukskriven så jag går hemma nu om dagarna.
Casper har fått plats på ett dagis här i halmstad så det är bara för mig att börja leta ett jobb här i halmstad med =)
Så det ska nog bli bra med det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0