Yay. Nu funker det!!

O har väl gjort det nu ett tag, men jag min lilla slöfock har inte skrivit än.. =)
Min svärmor är här på besök, hon kom igår o åker hem imorgon =)
Så idag har vi varit ute o lekt i det fina vädret. Fick hunden kammad med =) Som han kan fälla. Inte klokt ju, men vinterpälsen måste ju bort =)
Ungarna busade i sanden så nu ligger dom i ett bad i hopp om att bli rena igen haha..
Gobben min ligger i soffan o pratar med sin bror som just nu är i Egyptien *avis* o svärmor ligger o vilar.
Jaa, men sen är det nog inte så mycket mer o skriva om. Men kul har vi haft det här i den sköna solen =)

Ha det bäst på er alla.. Älskar mina trogna o ärliga vänner *loooove ya darlings..**

O mest av allt älskar jag min fina familj. Peter+Lotta+Thea+Casper=Happy Family <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0